Niepodlegające Ustawie

ZDSO - 12 Zapytanie ofertowe - Dostawa materiałów biurowych

Wersja archiwalna zmieniona dnia 14.04.2014, 13:18

Szanowni Państwo,

 

niniejszym informujemy, iż Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Ruchowo "Tęcza" w Szczecinie w dn. 14.04.2014 r. poprzez wysłanie zapytania ofertowego do wykonawców rozpoczęło postępowanie prowadzone z zachowaniem zasady konkurencji w drodze wyboru najkorzystniejszej oferty na:

 

"Dostawę materiałów biurowe" 

Projekt współfinansowany przez:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Gminę Miasto Szczecin,
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego,

Urząd Wojewódzki w Szczecinie

oraz współfinansowany z innych środków pozostających w dyspozycji Zamawiającego.

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., 907 ze zm.)

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.04.2014r. do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego: al. Boh. Warszawy 27b, 70-340 Szczecin, pok. 18

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 22.04.2014r. o godz. 12:30.

Oferty zawierające inne błędy niż błędy rachunkowe, czy też omyłki pisarskie lub złożone przez osoby nieuprawnione do reprezentowania wykonawcy zostaną odrzucone.

Oferty złożone po upływie terminu wskazanego na składanie ofert nie będą brane pod uwagę w trakcie oceny.

Oferty złożone przez Wykonawców będących w likwidacji lub upadłości zostaną odrzucone.

Oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, kalkulacją cenową oraz wzorem umowy zostaną odrzucone (z wyjątkiem ofert zawierających błędy rachunkowe, czy też omyłki pisarskie).

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

Do składanej oferty należy dołączyć:

  1. formularz oferty cenowej (zgodnie z załączonym wzorem),
  2. kalkulację cenową,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  4. odpowiednie pełnomocnictwa.

Odpowiednie pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Dokument określony w punkcie 3 należy dostarczyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”).

Formularz oferty cenowej oraz kalkulację cenową należy dostarczyć w oryginale podpisaną przez osobę uprawnioną.

 

W załączeniu:

  1. opis przedmiotu zamówienia,
  2. wzór oferty cenowej,
  3. kalkulacja cenowa,
  4. wzór umowy.

 

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 14.04.2014, 13:18
Dokument oglądany razy: 1
Przetarg zakończony nierozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Michalina Dobrogowska-Ferlas
Publikacja dnia: 14.04.2014, 13:18
Termin: 22.04.2014, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 
Biuletyn Informacji Publicznej: bip.gov.pl